Przedszkole Nr 4 „Pod zielonym listkiem” w Płońsku znajduje się przy ulicy Zygmunta Padlewskiego 3.
Przedszkole Nr 4 „Pod zielonym listkiem” w Płońsku nazywamy w skrócie P4.

Tak wygląda Przedszkole
Jak trafisz do Przedszkola
Do Przedszkola możesz wejść wejściem głównym od ulicy Zygmunta Padlewskiego .

Możesz też wejść wejściem od ulicy Lipowej.

To jest wejście główne do Przedszkola.

Gdzie znajdziesz parking
Parking znajdziesz na terenie przedszkola – wjazd od ulicy Lipowej.
Na tym parkingu jest jedno miejsce dla osoby z niepełnosprawnością.

Kto kieruje Przedszkolem
Przedszkolem kieruje Dyrektor.
Dyrektor nazywa się Barbara Kostrzewa.
Dyrektor zatrudnia nauczycieli i pracowników obsługi.
Jak możesz skontaktować się z nami
Możesz wysłać pismo na adres Przedszkole Nr 4 „Pod zielonym listkiem” w Płońsku, ul. Zygmunta Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk.
Możesz napisać e-mail na adres: zielony-listek@plonsk.pl
Możesz zadzwonić na numer telefonu 23 662 23 90.
Możesz też przyjść do Przedszkola.
Przedszkole otwarte jest od poniedziałku do piątku od 06:30 do 17:00.
Do przedszkola możesz zapisać dziecko w wieku od trzech do sześciu lat
Informacja o zakresie działalności Przedszkola Nr 4 „Pod zielonym listkiem” w Płońsku
Przedszkole Nr 4 „Pod zielonym listkiem" w Płońsku
Czym się zajmujemy
Jesteśmy jednostką organizacyjną. Zajmujemy się edukacją i wychowaniem dzieci. Na czele przedszkola stoi dyrektor Barbara Kostrzewa.
Jak się skontaktować z przedszkolem w Płońsku
Możesz wysłać pismo na adres Przedszkole Nr 4 „Pod zielonym listkiem” w Płońsku, ul. Zygmunta Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk.
Możesz napisać e-mail na adres: zielony-listek@plonsk.pl
Skrzynka e-Doręczeń: PL-94348-30612-ISVDW-21
Możesz zadzwonić na numer telefonu 23 662 23 90.
Możesz też przyjść do Przedszkola.
Przedszkole otwarte jest od poniedziałku do piątku od 06:30 do 17:00.
W jakich godzinach pracujemy
Przedszkole Nr 4”Pod zielonym listkiem” w Płońsku jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 17:00
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób starszych:
Na parkingu od strony ul. Lipowej znajduje się jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnościami.
Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynków Przedszkola. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.